Blog
Jak zabezpieczyć tablicę reklamową przed wandalami i czynnikami atmosferycznymi?
Tablice reklamowe od lat pozostają jednym z najchętniej wykorzystywanych sposobów na reklamę zarówno produktów, jak i usług. Umieszczone w przestrzeni miejskiej, pozwalają na dotarcie do różnych grup odbiorców. Ponadto jest to korzystny finansowo sposób na zyskanie nowych klientów. Niestety, plakaty są narażone na zniszczenia przez wandali oraz w wyniku działania niekorzystnych warunków atmosferycznych. Czy istnieje skuteczny sposób na ich zabezpieczenie?
Które przystanki autobusowe powinny być wyposażone w wiaty?
Przystanki autobusowe powinny być tworzone tak, aby zapewniać wszystkim oczekującym na określony środek transportu komfort oraz ochronę przed niekorzystną pogodą. Mogą w tym skutecznie pomóc wiaty zaprojektowane w przemyślany sposób. Gdzie dobrze je postawić? Co powinno je wyróżniać?
Tablice jako element reklamy zewnętrznej
Aby zainteresować potencjalnych klientów swoimi produktami oraz wyróżnić się na tle konkurencji, musimy zainwestować w odpowiednią reklamę. Obecnie możemy wybierać spośród wielu opcji, pozwalających na zapisanie się w pamięci odbiorców. Jedną z nich jest reklama zewnętrzna w formie tablic umieszczonych w miejscach, w których codziennie jest znaczna liczba osób. Czy inwestycja w tego rodzaju rozwiązanie to dobry pomysł? Jakie firmy powinny na nie postawić?
Wiaty rowerowe jako ważny element miejskiej infrastruktury
Zachęcenie mieszkańców do zamiany samochodu na rower to jeden z priorytetów zarządów wielu miast. Aby jednak umożliwić ludziom komfortowe przemieszczanie się na wspomnianych jednośladach, warto dostosować infrastrukturę miasta do tego rodzaju pojazdów. Oprócz tworzenia ścieżek rowerowych dobrze zainwestować w wiaty. Dlaczego są one tak ważne? Gdzie powinny się znaleźć?
Zalety gablot reklamowych montowanych w wiatach przystankowych
Główną zaletą gablot reklamowych montowanych w wiatach przystankowych jest ich widoczność. Reklama, zamieszczona w przestrzeni publicznej, w której jest oglądana i podświadomie zapamiętywana przez setki tysięcy ludzi dziennie, jest reklamą najbardziej skuteczną. Co więcej, potencjalny klient ma możliwość zaznajomienia się z jej treścią, w trakcie oczekiwania na środek transportu. Ze względu na swoje duże rozmiary, gablota reklamowa montowana w wiatach przystankowych „rzuca się w oczy” i jest trudna do zignorowania. Sprawdź, w jakiego rodzaju wiacie przystankowej gablota reklamowa sprawdzi się najlepiej.
Co to jest wiata Smart - inteligentna wiata przystankowa
Słowo SMART chyba już na stałe weszło do naszego życia. Mamy już smartfony, smartwatche, opaski smart, funkcję smart w telewizorach, a nawet urządzenia AGD w wersji smart. I bardzo dobrze, ponieważ te wszystkie urządzenia dzięki nowej technologii stają się praktyczniejsze i powodują, że dzięki nim możemy zrobić więcej rzeczy.
Jak powstają wiaty aluminiowe? Tajniki produkcji
Aluminium jest materiałem, który cechuje się niezwykłą wytrzymałością (wyższą niż na przykład stal). Jest to dość niezwykła cecha, bo jego masa własna jest stosunkowo niewielka. Dodatkowo jest odporny na korozje i może znieść naprawdę duże obciążenia. Dzięki temu jego zastosowanie jest bardzo szerokie. Aluminium można stosować na przykład do konstrukcji targowych, zadaszeń, fasad, estrad i scen. Bardzo często stosuje się je również do wykonania wiat przystankowych lub rowerowych.
Jak zaprojektować wiatę peronową?
Atrakcyjny wygląd dworca stanowi pierwszą wizytówkę każdej miejscowości, dlatego też warto sprawić, by dworzec wyglądał prestiżowo i profesjonalnie, stanowiąc przy okazji miejsce przyjazne każdemu podróżnemu. Najpopularniejszym elementem infrastruktury peronowej jest wiata, która gwarantuje ochronę przez wiatrem i deszczem, a także daje możliwość odpoczynku. Aby w pełni spełniała swoje funkcje, powinna być estetyczna, a przede wszystkim funkcjonalna.
Gabloty reklamowe jako element wiat przystankowych
Już starożytni sprzedawcy wykrzykiwali na targach zachęty do kupna ich towarów. Ten, który był głośniejszy, przyciągał uwagę kupujących, co dawało mu przewagę nad innymi i skutkowało wyższymi zyskami. Tak też zrodziła się reklama, której nazwa pochodzi zresztą od łacińskiego słowa "clamo", oznaczającego "krzyczeć" i "przywoływać". Początkowo była jedynie ustną zachętą, by po jakimś czasie ewaluować w stronę obrazkową i pisemną. Kiedyś pojawiała się jedynie sporadycznie, dziś natomiast jest integralną częścią naszego życia.
Rodzaje wiat przystankowych
Wiaty przystankowe możemy podzielić przede wszystkim ze względu na ich konstrukcję. W naszej ofercie znaleźć można wiele różnorodnych modeli, w tym zarówno o konstrukcji modułowej, jak i tradycyjnej oraz nowoczesnej.