Blog

Telefon w ręce

Tablice jako element reklamy zewnętrznej

Aby zainteresować potencjalnych klientów swoimi produktami oraz wyróżnić się na tle konkurencji, musimy zainwestować w odpowiednią reklamę. Obecnie możemy wybierać spośród wielu opcji, pozwalających na zapisanie się w pamięci odbiorców. Jedną z nich jest reklama zewnętrzna w formie tablic umieszczonych w miejscach, w których codziennie jest znaczna liczba osób. Czy inwestycja w tego rodzaju rozwiązanie to dobry pomysł? Jakie firmy powinny na nie postawić?

Tablica reklamowa

Wiaty rowerowe jako ważny element miejskiej infrastruktury

Zachęcenie mieszkańców do zamiany samochodu na rower to jeden z priorytetów zarządów wielu miast. Aby jednak umożliwić ludziom komfortowe przemieszczanie się na wspomnianych jednośladach, warto dostosować infrastrukturę miasta do tego rodzaju pojazdów. Oprócz tworzenia ścieżek rowerowych dobrze zainwestować w wiaty. Dlaczego są one tak ważne? Gdzie powinny się znaleźć?

Wiata rowerowa

Zalety gablot reklamowych montowanych w wiatach przystankowych

Główną zaletą gablot reklamowych montowanych w wiatach przystankowych jest ich widoczność. Reklama, zamieszczona w przestrzeni publicznej, w której jest oglądana i podświadomie zapamiętywana przez setki tysięcy ludzi dziennie, jest reklamą najbardziej skuteczną. Co więcej, potencjalny klient ma możliwość zaznajomienia się z jej treścią, w trakcie oczekiwania na środek transportu. Ze względu na swoje duże rozmiary, gablota reklamowa montowana w wiatach przystankowych „rzuca się w oczy” i jest trudna do zignorowania. Sprawdź, w jakiego rodzaju wiacie przystankowej gablota reklamowa sprawdzi się najlepiej.

Kobieta przed gablotą reklamową